tisdag 27 januari 2009

Signe 3 månader!!

Så här ser tjejen ut idag, bilden tagen för ca 10 minuter sen. Glad som vanligt...=)

Söndag kväll: Signe utforskade en ny leksak... den går både att hålla i och smaka på... mums...


Va?? Pratar du med mig...???

Signe sitter fint i soffhörnet...(precis som pappa..)
Idag är Signe 3 månader gammal och det känns helt underbart att denna goa lilla tjej kom in i våra liv. Jag kan inte tänka mig en enda dag utan henne. Hon är såå underbar vår lilla Signe.
Signe kan:
- ta tag i leksaker, handdukar, haklappar mm och föra dem till munnen.
- skatta så att hon kiknar, oftast när hon ligger på skötbordet.
- dregla så att hela tröjan blir våt.
- underhålla sig själv vid babygymmet (dvs jag får tid över att göra saker hemma)
Utöver detta så sover hon ca 9 timmar per natt, utan att vakna, och gillar att sova ute i vagnen.
Kram till Alla från mig och Signe.




Inga kommentarer: