onsdag 19 november 2008

Bebiskräk överallt.

Nyss hemkommen efter en timmes promenad med Signe i vagnen, och nu ligger hon ute och sover vidare. Man får se till att ta vara på de stunder då hon sover. Det va väldigt skönt ute iaf, fastän min man säger att jag ser hemsk ut i mössa...

Igår var vi till bvc, visade sig att Signe mår bra och går upp fint i vikt, igår vägde hon 5.510 kg och var 56 cm lång. Det som e jobbigast nu är att hon har börjat kräkas så mycket efter att hon har ätit, igår bytte jag tröja på henne säkert 4 gånger. Men det går väl över det också.

I helgen ska vi få besök från Åland, min äldsta vän med familj kommer till oss och ska sova över en natt.
Sen ser jag fram emot nästa vecka för då ska Signe och jag åka till mormor och morfar eftersom vi inte vill sitta ensamma i Vällingby när pappsen åker på biltest i 4 dagar.

Nu ska jag förbereda middagen,

Kram till er.

Inga kommentarer: