torsdag 27 november 2008

Signe 1 månad gammal.

Bredvid mig just nu ser det ut såhär....

....och för en stund sen såg det ut såhär...

...i den här miljön.
Jag vill verkligen bo här, även fast det är slaskigt som tusan och det var ett helt träningspass att gå med vagnen, men jag vill bo här och få se denna utsikt varje dag.
Idag är Signe 1 månad gammal, och om ännu 1 månad så fyller jag 28 år. Låg och funderade på det inatt, att jag känner att jag har uppnått många av de mål jag har med mitt liv, och ändå så är jag inte ens 28 år ännu. Tänk så lyckligt lottad jag är. =) Att få barn är nog en av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv, så underbart att få ge all den kärlek och omsorg till en liten person.
Nu vaknar trollet snart och vill ha mat, ska passa på att gå på toaletten först.
Kram i slasket!




Inga kommentarer: