torsdag 4 februari 2010

Solsemester!!

Det har varit dåligt med inläggen de senaste veckorna, men vårt liv har snurrat på som ett ekorrhjul, jobb, dagis, sova, laga mat osv. Men vi har varit så gott som friska, fram tills idag då de ringde från Signes dagis och berättade att hon hade bajsat väldigt illa. Så jag hämtade hem henne tidigare och så har vi haft en lugn eftermiddag och kväll. Det verkar inte vara något allvarligt, hon har bara bajsat 1 gång ikväll. Hoppas, hoppas att hon mår bra på lördag morgon, för då:

SKA VI ÅKA PÅ SEMESTER!!!

guud så jag har längtat de senaste veckorna...

Det blir Signes första solsemester och första flygresan, hoppas att det går bra. Jag har försökt tänka till att jag packar lite mutor i mitt handbagage som man kan langa fram vid tillfälle.
Kameran är fulladdad och jag lovar att det kommer massor med bilder sen när vi är hemma igen.

Kram från oss!!!

1 kommentar:

Pamsan sa...

Låter trevligt! Ha så skönt!