tisdag 8 april 2008

Nöje

Igår hade jag en väldigt trevlig dag. Upp på morgonen och åka till jobbet, jobbade bara till kl 12. Därefter utb. dag, dvs föreläsningar om missbildningar av barn som vi behandlar på vår avdelning. Lite olustigt att veta allt när man har en bebis i magen, tänk vad många olika fel det finns. Men min chef sade till mig efter föreläsningen var över att: "tänk på att vi behandlar bara sjuka barn, det föds många friska barn som vi aldrig träffar". Det är lite så som jag försöker tänka.

Efter föreläsningen skulle vi bowla, och det var ju ett tag sedan om man säger så... men det gick bra till slut och jag vann på vår bana. Men nu har jag bowlingskinka, alltså jag har så sjukt med träningsvärk i min vänstra skinka. Ser ut som en gamling när jag försöker ta mig fram.
Kvällen avslutades med en god tre rätters middag på restaurang. Det var väldigt trevlig stämmning, jag bröt upp vid halv tio tiden , men det var ett gäng som fortsatte då.

Jag var helt slut när jag kom hem och stupade i säng. Men roligt var det iaf.
Nu ska jag åka till jobbet och se om det är någon annan som har sviter av bowlingen.

Hej svejs.

Inga kommentarer: