söndag 6 april 2008

v. 13

Tiden bara rusar iväg, jag jobbar och sen sover jag mesta delen då jag är ledig. Hoppas att den här tröttheten ger med sig snart. Min man tror att jag är så trött för att jag sover för mycket. Det tror inte jag.

Långledig helg, eller 3 dagar iaf. I fredags kom blivande mormor och morfar hem från en södernresa och de stannade till här hos oss en natt. Trevligt.
När de hade åkt på lördagen så påbörjade vi ett projekt som vi har pratat om i några veckor... Ommöblering av hela övervåningen. Pust. Det kändes jobbigt precis när vi började, men nu är allt nästan färdigt och det blev kanonbra!! Nu ska det bara tvättas lite fönster och hängas lite gardiner och sedan är det klart.
Vi sov i vårt nya sovrum inatt och det kändes bra, skönt att slippa morgonsolen i ansiktet...

Min mage känns annorlunda, den har liksom blivit fastare på nått sätt. Har försökt känna livmodern, men jag vet ju inte hur det ska kännas. Enligt böckerna så ska man kunna känna den efter v.12. Nu är pyret där inne ca 6-7 cm lång och väger ca. 14-20 gram. Helt sjukt litet egentligen...

Inga kommentarer: