tisdag 17 juni 2008

MVC besök

Igår var vi till barnmorskan, den nya som inte alls var lika bra som Ulla som vi träffade första gången... Vi fick ialla fall lyssna på bebisensn hjärtljud, 142 slag/minut, det lät väldigt bra. Guud så coolt att höra den lille där inne. Jag lovar att jag känner av den varje dag... Han har fått en favorit syssla, nämligen sparka på mammas urinblåsa... =(

Jag mår bra, men enl provtagningarna så har jag både lågt hb och lågt blodtryck. Så nu ska jag börja med järntabletter och så vet jag varför jag blir yr om jag skulle bli det. Har inte känt något än.

I helgen var jag på mitt underbara Åland och firade min kusins konfirmation, Guud så stor han har blivit. Det va en fin ceremoni i en fullsatt kyrka och efteråt bjöds vi på kaffe och smärgåstårta, mums!!

Här är bild på mig och min kusin, som ni ser så är han längre än mig...


Älskar: Åland, sommaren, Åland....

Ser fram emot: Midsommar och semestern, många lata dagar.

Ogillar: Smutstvätt, den tar aldrig slut.

Kram.

Inga kommentarer: