måndag 18 augusti 2008

Barnaskara

Jag vet att jag inte kommer att bli 4-barns mamma. Det har jag märkt under helgen som har gått. Vi har haft 4 kompisar med deras 4 barn här på besök över helgen. Det har varit väldigt trevligt, men väldigt stojjigt på samma gång. Det som har varit värst är väl att vi har trängt ihop oss på 50 kvadratmeter eftersom det har varit mest regn hela helgen, så typiskt.
Men vi har ändå hunnit med fiske, shopping och kortspel.

Jag stannade kvar när alla åkte hem, ska ju passa på att träffa lite kompisar nu innan "Torsten" kommer ut. Känns ganska skrämmande att det bara är ca 7 veckor kvar nu, är nämligen i v. 33 idag. Pust. Håller på och läser en bok som heter "Att föda", så att jag har en aning om vad som kan hända sen när det är dags.

Ogillar: Regn på nytvättade sängkläder.

Gillar: Smultronyogurt och leverpastej.

Vill ha: En skötbädd från Polka Dot. (assnygg, kolla in på www.polka.se)

Kram till er alla.

Inga kommentarer: