torsdag 14 augusti 2008

Grönt är skönt...


Jag fick ett alldeles jättesött örngott av min kompis Tessan, ett grönt med små får och blommor på. Jag blev helt kär i den gröna färgen så jag bestämde att jag måste få tag på flera såna örngott, eller påslakan om jag har tur. Det gick inte så bra, ett örngott till hittade jag. Men med lite kreativitet så kan man komma långt med två små örngott. Det ena blev en gardin till barnrummet och det andra är under produktion just nu, ska bli delar till ett påslakanset till spjälsängen.
Nu är äntligen jobbet avslutat, lite jobbigt känns det på samma gång som det är skönt. Jag hade ett väldigt lugnt och skönt sista pass i tisdags.
Idag åker jag till Åland med ett gäng kompisar och deras 4 barn, de ska stanna över helgen och få lite semester hemifrån, så vi hoppas på fint väder hela helgen. Sen stannar jag kvar när de åker hem på söndag, kan ju åka lite som jag tycker nu när man inte har speciellt många tider att passa.
Nu ska jag packa, Ha det gott alla!!

Inga kommentarer: