måndag 4 augusti 2008

Småtokiga..

Ja, jag tror att både jag och min man är lite småtokiga. Vi har sagt att vissa saker kan vi vänta så länge som möjligt med att köpa, men sen "råkar" man vara inne i en bebisbutik och kommer ut med en påse full med prylar. Suck. Men det är så sjuuukt roligt att köpa saker och nu har vi i stort sett allt inhandlat. Lite småsaker kvar.

Men nu känns tiden sååå himla lång, alla saker står uppackade i bebisrummet och bara väntar på att få användas, men det är ju 9 (!!!) veckor kvar, och bara för att jävlas så blir det säkert 11 veckor.
Nåja, jag har endast 4 arbetspass kvar, jag ska bita ihop och ta mig igenom dessa, sen ska jag bara njuta av min ledighet. Har blivit som ett litet barn, måste ha en eftermiddagslur för att orka hela kvällen.

"Torsten" verkar ha det bra där inne, har börjat sparka upp mot mina revben på höger sida, inte speciellt trevligt. Ska till Barnmorskan den 12/8 och efter det kommer det att bli lite tätare besök.

Ha det gott.

Inga kommentarer: