måndag 11 augusti 2008

Imorgon är min sista arbetsdag. Det känns både skönt och lite tråkigt på samma gång, eftersom vi är ett schysst gäng där. Men det ska bli skönt att vara ledig och inte ha speciellt många "måsten" att göra. Det börjar bli tungt att röra sig mycket nu. Ligger helst i soffan och äter plommon... mmm, vi har ett jätteträd på baksidan. (Och så är det ju bra för magen...haha).

Just nu står det en bulldeg i köket och jäser, tänkte bjuda på bullar på jobbet imorgon. Och så har jag ju lovat mannen att han ska få några...

De senaste nätterna (och även på dagarna) har jag helt sjuka drömmar då jag sover. Det har absolut inget med verkligheten att göra, och ofta är det någon som är sjuk eller sur eller allmänt otrevlig i mina drömmar. Hoppas att det går över när bebisen kommer ut, det är ju jobbigt att drömma så mycket. Oftast känns de så verkliga på morgonen när jag vaknar, så ibland måste jag verkligen tänka till om det har hänt på riktigt eller inte.

Imorgon ska jag till barnmorskan, hoppas att allt ser ok ut. Förut var det mest rörelse i magen på kvällarna, men nu tycker jag att det bökar runt mest hela tiden, dygnet runt.

Nu ska jag baka bullar!
Kram!

Inga kommentarer: