måndag 12 maj 2008

Bubblor

Nu har det äntligen hänt!!! Jag har känt bebisen... första gången på lördag kväll när jag skulle sova, och andra gången igår på em när jag låg och vilade. Det e helt underbart att få den bekräftelsen. det e verkligen nått som lever där inne... Ofattbart underbart!
Har läst att det känns som fjärilsfladder eller fisksprattel, men jag vet inte om jag skulle kalla det så. Jag tycker att det mera känns som bubblor, som när man blåser bubblor med ett sugrör...
Spelar inte så stor roll hur det känns, bara ATT det känns.

Helgen som har varit har varit full av trädgårdsarbete, nu står allt i ordning på baksidan, under det nya verandataket. Och så har vi dragit igång på framsidan, ska plantera tuijor där som insynsskydd. Måste bara köpa dem först.

Gillar idag: Vår trädgård

Ogillar idag: att det är kallt ute (jämfört med igår iaf)

Längtar till: Onsdag

Känner mig: Välmående, strålande, lycklig.

Kram

Inga kommentarer: