onsdag 7 maj 2008

v.18

Tiden går såå fort. Det är nästan kusligt.... Men jag mår bra och orkar jobba, så det är skönt... Att jag e trött när jag e hemma är en annan femma. Men när man bor i hus så är det så mycket som ska fixas och donas med på våren, man vill ju att trädgården ska se snygg ut. Har ett blomlandsprojekt på framsidan och så har vi veranda projektet på baksidan som inte riktigt är färdigt än.

Man skulle ju vilja ha lite mera ledigt... suck... men snart kommer semestern, ser verkligen fram emot den, 4 veckor ledigt.

Väntar fortfarande på att det ska börja röra sig i magen, har inte känt något än, förutom gaser...=) Men det känns som att jag har växtvärk inne i magen, antagligen livmodern som växer.

Ser fram emot: Ultraljudet nästa vecka.

Gillar idag: Apelsinjuice

Ogillar idag: Mitt humör när saker inte går som jag har tänkt mig, blir ledsen/arg direkt.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du mår bra! Spännande spännande att ni får "träffa" den lilla nästa vecka :)
Säg till när ni e påväg hit så kan vi väl ta en fika igen. Saknar dig. Kram Jenni

Anonym sa...

Oj vad roligt med en blogg.. hittade dig nyss när jag gick igenom min msn lista.. och där såtr det =) snart kommer du nog känna "fisksprattel" där inne.. är magiskt =) stor kram tiil dig.. ser fram emot att träffa dig i sommar. när har du semester eller när kommer ni vara på ön rättare sagt..