torsdag 18 september 2008

Jag blev kär... igen...

Denna gång var det inte kaniner som fick mig på fall, utan denna lille krabat. Världens goaste lilla "Fabbe", en chihuahua valp som finns hos min vän Helen i Västerås. Man bara smälter nar man får honom i famnen. Gulle.
Jag var dit i tisdags och gosade med alla (!!!) hundarna, och så tog Helen och jag igen allt pratande som vi har missat det senaste året. =) Tack för en mycket trevlig dag.

Gubben är hemma med förkylning, det är sååå synd om honom, så synd att han inte ens kan byta en glödlampa i badrummet... grrr. Nåja, jag e ju bara höggravid så jag kan ju göra det istället. Blä.

Ikväll ska jga träffa lite arbetskompisar, ska bli väldigt kul, saknar dem massor. Är bjuden på middag av jobbet, dom har haft utvecklignsdag idag på dan, sen blir det alltid middag efteråt och då får även vi stackare som är mammalediga komma med. Ska till nån boule-bar i vasastan, hoppas att de har god mat, jag e så less på att laga mat just nu.

Kram.

Inga kommentarer: