tisdag 30 september 2008

Magen och färgen.

Magen är stor och tung nu... som ni ser =) Fast den är ganska mysig också, när den är lugn. Brukar vara rätt mycket stök och bök där inne. Jag räknar ner dagarna till beräknat datum, 11 dagar kvar. Jag är inställd på att gå över 14 dagar, men ack så skönt om den skulle komma innan dess.

Klippningen är jag fortfarande sjukt nöjd med, och nu även nöjd med färgen som jag slängde i i söndags, blev också precis som jag hade tänkt mig. Vilken tur jag har med allt just nu. =)
Kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

avundsjuk ju.. vill oxå ha en bebismage.. är så kluven.. det är så himla bra med 2 barn, passar in på allt. Alla semesterorter och hotell är 2 vuxna 2 barn i priset. Och man sitter bäst med 2 barn i baksätet på bilen.. men det hjälps inte.. jag vill ha en till knodd.. senare.. typ om 4-5 år.. när bägge mina små går i skolan.. fast då har man väl blivit bekväm av sig och inte vill börja om igen =) jaja men den är sjukt snygg din mage iallafall.. hoppas ni har en bra dag du och "torsten"! nu är det bara 2 månader tills vi flyttar till ön.. ska bli kul.. *kram

Anonym sa...

Ja, jag kan hålla med om att det är mysigt... Svårt att föreställa sig känslan innan.
Guud så spännande med flytten, jag längtar oxå tillbaka, ska nog dit en vacker dag... Ha ni hittat nått hus/tomt??

Anonym sa...

Nej inte än, men tydligen så finns det några som har mark att sälja. Så vi ska väl runt och titta direkt vi har flyttat. vill få igång bygget så fort som möjligt. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan det blir flytt för er. vore kul att ta upp kontakten igen. =)