söndag 19 oktober 2008

En vecka övertid.

Den 18:e kom och gick utan bebis, även fast jag kände mig underlig igår kväll då jag lade mig.
Gårdagen spenderade vi med goda vänner och deras två barn, jag ruttnade på att sitta hemma och glo, så vi gav oss iväg ganska tidigt och kom hem ganska sent. Men vi hade en väldigt trevlig dag, och Meja är min idol. Den absolut coolaste och fräckaste unge jag känner just nu. Hon härmar verkligen allt man säger också, Totte = Torsten, Baijsa = Bamse, Lia = Linda, Iosha = Jonas.

Idag söndag blir det däremot lugnt, ska ta en promenad lite senare, men nu blir det lite data tid och sen lite läsning. Håller på med Camilla Läckbergs första bok, Isprinsessan nu, grymt bra. Jag rekomenderar verkligen dessa böcker till er som gillar att läsa.

Ha en bra dag mina trogna läsare.

Kram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok lite fel på gissningen där men h*n kommer snart.. =)

Anonym sa...

...Nu börjar d ju bli spännande på riktigt juh...
Tänk.. nu FÅR bebben snart inte stanna där inne längre utan tvingas ut...ja tror den kommer komma själv ba för d börjar närma sig..Vi håller tummarna...

kramar från VästeråsLigan..