onsdag 15 oktober 2008

Regnbåge.

Min blåtira ser ut som en regnbåge idag... öm som tusan är den också.

Ja man kan ju inget annat än att skratta åt knasigheterna... Fullmåne, pah...!!! Jag sov som en stock hela natten, endast ett toa besök och vaknade vid 8 tiden och var väldigt uppgiven. Men det är bara att ta sig i kragen och få ännu en dag att gå.

Har till och med tvättat fönstrena på nedervåningen idag, jag menar man måste ju pröva på alla knep som finns.


Projekt imorgon: torka damm på övervåningen.

Ha det gott och håll tummarna att bebisen tittar ut snart...=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du e nog söt du med dina funderingar om månen.

Tror du varit t lindex o köpt alla dom där färgerna jag inte kunde bestämma mig för då :) ser ut som det.

Bejbis bejbis kom ut till mamma och pappa nu för dom börjar prata monster och grejer om dig nu och bli allänt knasiga. Haha.

Anonym sa...

3 dagar kvar =) jag håller fast vi 18:de! får se om det stämmer.. och så tror jag det blir en tjej.. skulle man kunna få se en bild på magen som den är idag? *kram

Anonym sa...

hmpf det var ju jag dårå...