torsdag 16 oktober 2008

Ännu en dag.

Då har den här dagen också gått, utan bebisankomst. Fastän det är så tråkigt varje dag, så får jag dem ändå att gå. Har pysslat på lite med ditten och datten. Och så är jag väldigt tacksam för de telefonsamtal jag får varje dag (ni vet vilka ni är =))

Har precis kommit upp ur ett alldeles skönt och varmt bad. Dock med lite problem att komma i och ur badkaret, men ack så skönt när man väl ligger där. Känner mig väldigt avslappnad i kroppen nu.

Imorgon blir det lite skafferistädning, behöver rensas lite där. Och sen det vanliga, kolla lite tv, läsa lite bok, surfa på nätet, har typ 25 olika bloggar som jag läser varje dag, så det tar ju en stund. Imorgon blir det nog lite god fredagsmiddag också, måste ju ta hand om gubben då han har jobbat en hel vecka igen.

Sov gott mina vänner.

Kram.

Inga kommentarer: